Trafik- og parkeringsforhold

Det er forbudt at køre ind på skolens område, dette af sikkerhedsmæssige årsager, da pavillonerne skaber dårligt udsyn, og elevernes sikkerhed er i fare. Hvis det er nødvendigt at køre ind på skolens område, kan man lave en særaftale med kontoret eller teknisk serviceleder.

Hvis det er nødvendigt at køre sit barn i skole, ser beboerne på Aulum Allé, skolebestyrelsen og politiet gerne, at man sætter sit barn af på Aulum Allé. Det anbefales, at der opnås en "ensretning" uden skiltning ved, at biler kører til Aulum Allé via Brønderslev Allé. Det anbefales endvidere, at parkering kun sker i højre side af vejen.

Alternativt kan der parkeres på den anden side af krydset på Brønderslev Allé langs med Skolebotanisk Have.